این یک پیپ نیست

سمت راست:درباره همه چیز.

این یک پیپ نیست

سمت راست:درباره همه چیز.

آنتراکت

کوچه ای که پنجاه سال از آن گذشتیم........


شعر «کوچه»، اولین بار در اردیبهشت ماه 1339 خورشیدی در هفته‌نامۀ «روشنفکر» به‌چاپ رسید. امسال مصادف است با پنجاهمین سال سرایش این شعر عاشقانه.
 

از اونجای که فکر کنم همه ی هنرمندان از شعر خوششون می اد این را میذارم که لذت ببرید. 

http://www.parand.se/tr-moshiri-kocheh.htm 

 

راستی شما هیچ وقت حالتی که این شعر میگه رو تجربه کردید؟؟؟؟ 

 

 

پ.ن: می دونم این پست یه کم بی ربطه ولی گیر ندید آنتراکته دیگههههههههههههه!!!!

نظرات 7 + ارسال نظر

مرسی عالی بود

سلام...
ببخشید که دیر اومدم...
چون یه خورده حجم درسام زیاد شده بود و الان هم برای تنوع اومدم نت...

البته آپ های قبلتم جالب بود...
من که همیشه حمایتت می کنم...
راستش نمی دونم فقط الان به این فکر می کنم باید بخونم و به تفکرم بها میدم...اما در اینده را خدا داند...

شهرزاد 1389/02/01 ساعت 10:21 ق.ظ http://koucheyehonar.blogspot.com/

اکثر دختر پسرای ایران زمین با این شعر فریدون مشیری خاطره دارند به گمانم.

من 1389/02/01 ساعت 08:47 ب.ظ

تجربه کردم.
وقتی تموم مسیر هایی رو که با هم می رفتیم -حالا-تنههههها می رم.تنهای تنها .....

آزی 1389/02/02 ساعت 09:02 ب.ظ

اتفاقا خیلی هم بی ربط نبود.
من دنبال یه سری عکس هستم که حروف الفبا یا اعداد رو با فیگور نشون داده باشن.سراغ ندارید؟ایرانی فرنگی؟
چون وبلاگم بی ربطه به اینجا آدرس نمی ذارم از همین جا پیگیر هستم.
با تشکر

نفر دوم 1389/02/03 ساعت 09:20 ب.ظ

درجواب آزی:
چندین ماه پیش ایمیلی دریافت کردم که حروف انگلیسی رو با فیگور انسان نشون داده بود اما متاسفانه بین ایمیلهام نتونستم پیداش کنم.
فقط یه پوستر دارم که یه سری کلمه عزبی رو با حالتهای مختلف در نماز نشون داده.به کارت می یاد؟

آزی 1389/02/05 ساعت 04:55 ب.ظ

اگه لطف کنی ممنون می شم.خودمم دارم یه کارایی می کنم ا
گه نتیجه ای که می خوام رو گرفتم می فرستم براتون.

تا یکی دو روز آینده به ایمیلتون می فرستم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد